
Айвз Річард
Робота Річарда Айвза зосереджена на дітях та молоді, з акцентом на профілактику та освіту навколо небажаної поведінки, наприклад, уживання алкоголю, куріння, вживання наркотиків, азартних ігор, насильства тощо.
Його робота включає:
– розробку освітніх ресурсів (наприклад, відео та контенту веб-сайтів);
– розробку та проведення навчання та професійного розвитку (наприклад, на Міжнародній науково-практичній конференції «Ефективні підходи у роботі з підлітками, які мають досвід вживання психоактивних речовин», 2015);
– оцінку проєктів (наприклад, п’ятирічне формувальне та підсумкове оцінювання Camden Children’s Fund (Лондон));
– та політичну роботу (наприклад, як експертного члена дорадчої групи Комісії з питань гральних ігор у Великій Британії).
Річард розробив і промотує підхід на основі життєвих навичок для системи шкільної освіти з питань наркотиків як у Великій Британії, так і в інших країнах. Сюди увійшов навчальний проєкт УНЗ ООН на базі життєвих навичок, який працює з місцевими фахівцями з освіти та наркотичних речовин у трьох країнах Балтії.
Проєкт (2007–2008) у Східній Україні разом із групою Помпіду Ради Європи «Освіта з питань життєвих навичок в Україні», в якому Річард був провідним консультантом, включав навчання з підвищення кваліфікації для вчителів та інших освітян за допомогою моделі «підтримуваний каскад», де готували місцевих фахівців для поширення тренінгової програми (розробленої паном Айвсом) серед інших професіоналів.
Учасники сесії Річарда дізнаються про підхід на основі життєвих навичок для зниження ризику та його застосування в навчальних та інших умовах. Цей підхід має теоретичне підґрунтя, його було позитивно оцінено в низці різних контекстів. Учасники дізнаються про те, які різноманітні життєві навички необхідні молоді для того, щоб зменшити ризики, яких вони можуть зазнати. Крім того, такі навички суттєво доповнюють базові знання підлітків про ризики та допомагають їм діяти відповідно до своїх переконань та поглядів.
Учасники ознайомляться з практичними способами впровадження підходу життєвих навичок у роботі з молоддю.
Сесія «Використання підходу життєвих навичок для зниження ризику» розпочнеться 16 вересня о 14:00.
