Фахівчиня зі стратегічних комунікацій та брендингу із досвідом роботи в цій сфері впродовж дев’яти років. Засновниця закритого клубу піарників громадських організацій «Клуб «Піранья». Експертка у сфері стратегічних комунікацій з 10-річним досвідом. Допомагає розробити свій бренд і заявити про нього. Найкраща тренерка 2018/2019 року за версією Маркетплейс. Авторка книг «Заборонена книга: комунікації для громадських організацій» та «Стратегічні комунікації для громадських організацій». Серед її клієнтів – міжнародні, державні організації, представники бізнесу та громадські організації.
На сесії «З балаболів у спікери: як зробити так, щоб вас слухали» Марина навчить:
- Як говорити так, щоб вас слухали?
- Як підготувати блискучий виступ?
- Як відповідати на незручні запитання?
Долучайтеся 16 вересня о 17:20.